CHEFika ile Çay Saati

7 Aralık 2011



Şefika Günyel
Oğlak kADINI
istanbul : Anadolu Yakası : Türkiye

Hakkımda
Herkese selam...1974 yılında Almanya'da doğdum.1995 yılında evlendim. 2 çocuk annesiyim. Mutfak tutkum gençkızlık dönemlerinde başladı. O zamandan bu zamana kendimi oldukça geliştirdiğimi düşünüyorum. Tariflerimi arkadaşlarımla paylaşmak için önce facebookta bir gurup kurdum, sonra üye sayısı arttıkça arkadaşlarımdan blog konusunda ısrarlar başladı. Hiç niyetim yokken bir baktım ki, blog hazırlığına başlamışım. Şimdi, en ince ayrıntısına kadar anlattığım tariflerim var artık sayfamda... En çokta çocuklarıma bırakabileceğim, resimli bir elektronik tarif defterim var diye seviniyorum aslında... Tariflerle ilgili soru ve önerilerinizde bana ulaşın lütfen. Beraber paylaşacağımız güzel tarifler ve keyifli zamanlar dileğiyle...

Meraklar
yağlıboya resim osmanlı el sanatları
nakış ahşap boyama...

Gözde Filmler
alacakaranlık

Gözde Müzikler
I Will Allways Love you (eşimle şarkımız :)))

Gözde Kitaplar
Hangi birini söylesem bilemedim...

Bloglarım
CHEFika ile Çay Saati

Etiketler
Ana Yemekler Ara sıcaklar Atıştırmalıklar Balıklar benden Browni ve Kekler Butik kurabiyeler Butik Pastalar Cheese Kekler Ekmekler Et yemekleri Geleneksel Tatlılar Hamur İşleri kahvaltılık öneriler Pastalar Pilavlar ve Makarnalar Salata ve Mezeler Sebze yemekleri Soslar Tartlar Tatlı Kurabiyeler Tavuk yemekleri Temel tarifler Tuzlu kurabiyeler Yufka börekleri Zeytinyağlılar çorbalar Şekerlemeler Şerbetli Tatlılar



0 yorum:

Yorum Gönder

yazmayanlarada teşekkürler.